Wil jij werken aan een schonere wereld en jezelf ontwikkelen in een belangrijke rol binnen onze organisatie? Ben jij een nauwkeurige en proactieve professional met affiniteit voor inkoopprocessen? Solliciteer dan nu als Medewerker Inkoop Helpdesk!
AVR is dé specialist in afvalverwerking en zet zich in voor een duurzame toekomst. Onze afdeling Procurement speelt een cruciale rol in het efficiënt inkopen van producten en diensten, waarmee we onze processen blijven verbeteren en verduurzamen.
Bij AVR verwerken we restafval en zetten we dit om in energie en grondstoffen. Zo dragen we bij aan een wereld waarin niets onbenut blijft.
Als Medewerker Inkoop Helpdesk speel je een sleutelrol in ons aanvraag- en bestelproces. Jij zorgt ervoor dat alles soepel en betrouwbaar verloopt, van het trainen van medewerkers tot het bewaken van data en processen. Jouw belangrijkste taken zijn:
Training en ondersteuning: Collega’s trainen en ondersteunen bij het gebruik van inkoopsystemen.
Controleren en accorderen van inkooporders tot 50K
Inkoopgegevens beheren: Registreren, verwerken en controleren van inkoopgegevens in onze systemen.
Procesoptimalisatie: Signaleren en oplossen van knelpunten in het bestelproces en het aandragen en realiseren van verbeteringen.
Monitoring: Bewaken van de voortgang van het leveringsproces en proactief inspelen op knelpunten in dit proces.
Rapportages opstellen: opstellen, analyseren en bespreken van KPI’s en rapportages met interne stakeholders.
Masterdata en contractbeheer: Beheren van leveranciers- en artikelgegevens, contractdocumentatie en bijbehorende oplevering.
Wagenparkbeheer: Beheer van ons leasewagenpark, inclusief facturatie en offertevergelijkingen.
Ondersteuning: Administratieve ondersteuning bieden aan het inkoopteam en bijdragen aan projecten.
Bij AVR bieden we een uitdagende rol in een organisatie die volop in beweging is en gericht op duurzame groei. Je komt terecht in een gedreven team en krijgt de kans om écht impact te maken. We investeren in jouw ontwikkeling en bieden een prettige werksfeer in een werkomgeving.
De mogelijkheid om bij te dragen aan een duurzame toekomst en een efficiënt inkoopproces.
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei d.m.v. cursussen/studies.
Een bruto maandsalaris van €3.349 tot maximaal €4.936, exclusief toeslagen.
AVR-toelage van 8,33%.
Vakantietoeslag van 8%.
Minimaal 25 vakantiedagen.
Eindejaarsuitkering van 5,5%.
Reiskostenvergoeding van €0,23 p/km (max. 30 km enkele reis).
Collectieve zorgverzekering.
Uitstekende pensioenregeling – wij dragen 70% bij via ABP.
MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 in een bedrijfsadministratieve richting.
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
Ervaring met geautomatiseerde inkoopsystemen (bijv. Ultimo, Oracle) en contractmanagementtools.
Bekendheid met duurzame inkoopprocessen is een pre.
Vaardigheden zoals nauwkeurigheid, analytisch vermogen, goede communicatie en een proactieve werkhouding.
“Blijf niet rondlopen met je vragen, maar stel ze! Je kunt ons bereiken per mail of telefonisch.”
Deel de vacature voor de perfecte kandidaat.
AVR aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van AVR zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van recruitment, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.