Bij AVR krijg je de kans om te werken in een organisatie die een grote maatschappelijke impact heeft. Hier draag je bij aan het klimaat en de circulaire economie, terwijl je werkt in een dynamische en flexibele omgeving. Dankzij de korte lijnen en familiaire sfeer is samenwerken bij AVR zowel effectief als plezierig.
Heb jij ervaring als inkoper en ben je technisch onderlegd? Dan is deze functie bij AVR dé stap voor jou!
Als Inkoper help je de inkoopkwaliteit van de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Je rapporteert direct aan de Manager Procurement. Je bent verantwoordelijk voor uiteenlopende productgroepen, waarbij de grootste prioriteit ligt bij het onderhoud van installaties en de productie. Ook zal een klein deel van jouw inkoopwerkzaamheden bestaan uit ICT, HR en facilitaire zaken. Verder zal je een grote rol spelen in de nieuwe inrichting van de categorieën t.b.v. categoriemanagement.
In de rol van Inkoper val je op door jouw uitstekende klantgerichtheid. Je hebt het talent om verbindingen te leggen, zowel binnen de interne organisatie als met leveranciers. Verder heb jij hart voor de organisatie doordat je weet wat er speelt. Naast verantwoordelijkheid op tactisch niveau houd je van dynamiek en sta je waar nodig met de voeten in de klei. Door anderen mee te nemen in de verdere professionalisering van de Inkoopafdeling draag je bij aan een gestructureerd en effectief inkoopbeleid. Jouw nauwkeurigheid in het werk en het vermogen om essentiële informatie helder over te brengen, maken jou niet alleen een efficiënte inkoper maar ook een effectieve communicator binnen het team. Daarnaast zijn we op zoek naar een creatieve inkoper die niet bang is om zijn / haar mening te geven om te helpen het team naar een hoger niveau te tillen.
Uitvoering en borging van verschillende inkoopprojecten, in samenwerking met interne contacten en externe leveranciers.
Bewaking en evaluatie van inkoop behoeften in lijn met de strategische contracten, inclusief leveranciersbeoordeling en auditing.
Ondersteuning in het bestel-, order- en ontvangstproces en leveranciersmanagement.
De vaststelling van inkoopspecificaties en het hele inkoopproces.
Onderhandeling met leveranciers om project gerelateerde inkoop contracten af te sluiten.
Het leveren van een bijdrage aan de voor de locatie te kiezen inkoopstrategie.
Meedenken aan nieuwe ideeën om de inkoopafdeling naar een hoger niveau te tillen.
De mogelijkheid om bij te dragen aan een duurzame toekomst en een circulaire economie
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei d.m.v. cursussen / studies
Bruto jaarsalaris van minimaal €66,907.96 tot maximaal €95.582,80,-
Reiskostenvergoeding van €0,23 p/km max. 30 km enkele reis
Bij goed functioneren bonus van max. 10% op het bruto jaarloon
28 vakantiedagen
Collectieve zorgverzekering
Uitstekende pensioenregeling – wij dragen 70% bij via ABP
Hbo- werk- en denkniveau.
3 – 10 jaar specifieke en aantoonbare inkoopervaring eventueel aangevuld met een Nevi-opleiding.
Aantoonbare kennis- en ervaring met ERP-systemen.
Affiniteit met het technische vakgebied of een technische opleidingsachtergrond is een pre.
Analytische vaardigheden.
“Blijf niet rondlopen met je vragen, maar stel ze! Je kunt ons bereiken per mail of telefonisch.”
Deel de vacature voor de perfecte kandidaat.
AVR aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van AVR zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van recruitment, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.